Kovács Dániel

Blog

Minden lehetséges, csak akarni kell!

2017. október 18. 13:31 - Raimhol

343434343.jpgSzabó Péter, és a hozzá hasonló idézetgyárosok a nap 24 órájában ontják magukból azt az ideológiát, miszerint mindent elérhetünk, és bármi lehetséges amit szeretnénk, csak igazán kell akarni! Természetesen ki van zárva, hogy ők tévedjenek, ezért annak az oka, ha az életben valami szörnyű dolog történik veled, vagy ha nem jön össze amit igazán szerettél volna, akkor csak és kizárólag Te lehetsz a hibás!

Én magam is rengeteget hibázok, és sokszor nem jönnek össze a dolgok, amiket igazán szeretnék! Egyik nap is azon törtem a fejem, hogy nagyon szeretnék végre egy igazi viharos időt, ahol dörög és villámlik az ég, de hatalmasat csalódtam önmagamban... Úgy éreztem eléggé hiszek, és bármi lehetséges, de ragyogott a nap, annak ellenére, hogy én vihart szerettem volna!


Felmentem Szabó Péter oldalára, és olvastam, hogy: "sosem szabad feladni, hiszen idővel minden jóra fordul", és ebből erőt merítettem! Éreztem, hogy átjár az energia, és most már talán igazán hihetek abban, hogy vihar kerekedik az ég fölött! Vártam kicsit, és tényleg elkezdett esni az eső, igaz két hétre rá, mint mikor elképzeltem! Átugrottam az egyik tolószékes barátomhoz is, és megmondtam neki, hogy:

-Figyelj Ádám! Tudom, hogy születésedtől fogva kerekesszékes vagy, de ez nem úgy megy ahogy gondolod!
Ránéztem misztikus tekintetemmel, és azt mondtam neki:
- Kelj fel és járj!


Abban a pillanatban ahogy ezt kimondtam megmozdult a kerekesszéknek a kereke, és egy olyan váratlan fordulat következett be, amire nem számítottam! Pontosan az történt, amire most gondoltok, egy Isteni csoda! Így van, a barátom Ádám meg sem mozdult! Abban a pillanatban csapott belém az isteni szikra, hogy nekem a hitem egyértelműen megvan, de Ádámnak nem!

Mondtam neki, hogy olvastam azt is Szabó Péter oldalán, hogy kerüljem a negatív embereket, és mivel az én hitem már megvan teljes mértékben, de a barátom mégsem tudott felállni a kerekesszékből, ezért csak és kizárólag Ő lehet a hibás! Elmondtam neki, hogy ez így nem mehet tovább, és nem fogok negatív emberekre időt és energiát pazarolni, ezért megszakítottam a barátságot!


Szomorúan rám nézett, és azt mondta, hogy Ő nem tehet arról, hogy kerekesszékesnek született, mégis hogyan állhatna fel? Mondtam neki, hogy csak azért nem megy, mert nem hisz benne eléggé! Elkezdett sírni, és abban a pillanatban elmenekültem, mert nem akartam, hogy összekoszolja az én pozitív energiáimat a negatív energiáival! Azóta meg is vettem pár könyvét Szabó Péternek, hiszen Ő az én útmutatóm!


Sokan azt mondják, hogy nem lehetséges minden, mert a sikernek több tényezője is van, mint például: Tehetség, kitartás, motiváltság, affinitás, szerencse. Ezek az emberek biztosan tévednek! Teljesen tutira biztos, hogy Szabó Péternek, és a  többi idézetgyáros marketingmesternek van igaza, mikor azt állítják, hogy:



Minden lehetséges, csak akarni kell!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://raimhol.blog.hu/api/trackback/id/tr2913015242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása