Kovács Dániel

Blog

Amikor bármit megtennél, hogy címlapra kerülj!

2018. december 28. 08:51 - Raimhol

Isten megfogalmazhatatlan,

de nem engedtem egyszer sem a patikának, mert az nem szokott vizet facsarni, és ha összeadjuk, akkor  nem jön ki hülyeség, ha az ember szeret inni, akkor nem szeret kacérkodni rákokkal, kivéve, ha a rákok makkja veres mint a bor, mint a mintabor, de jó, hogy nem pedig sör, mert akkor nem megyek el sehova se későn., hú ez rímben volt, a gatyán ott lesz egy volt, nyitva már a közeli bolt, patrik is rúgott egy góalt, mehet a gó alt, vagy a delete, nincs itt egy torta szelte, se le se fem, de a csend vett feleségül, mint a nap, és a sugár, létezik egy ember aki kufár, mint én a napon, merre lehet a pentagon. Lám itt egy misi, mit is kellene lefesteni, de mi? Meg egy Hitler? Nézzük meg ki és mit lel? vagy LOL, mint a bánatrózsa aki meglakol. Mint a mérce? Miről jut az ember kelempcébe? Mint a hamisság, ahol nincs is viadalság? Mint a kamurímek, amik az utakon lekísérnek? Lehet Őrült vagyok, vagy csak zsenii, aki mindig isteni? Miről is írok? Nem is tudom… Talán eltűnt az otthonom. Mint a szonett, ami ide és oda is bevett, de minek? Mert az emberek haza kikísérnek? Igen ez most igaz, és már semmi sem vigasz, de itt egy hungarikum nestrüng Rolex. Mint a kábrió, ami nem is bogyó, ugye kápribogyó? !!!! Béke csak akkor teremhet, ha mindenhol béke van. Istenen belül, a pszichopaták ugyan úgy kis istenek, pontosabban a része az egésznek, mivel Isten a tiszta Ego! Isten mindent az ellenségének tekint A valódi isten olyan mint az ellentétes isten, csak a negatív isten. A világ eredeti természete gonosz, és a valódi úr mindig a gonosz lesz, a gonosz amely mélyről hatol felfelé. Gondoltam arra, hogy kiadhatnám az első könyvemet úgy, hogy tökéletes zagyvaságokat írok bennük, és semmi sincs kijavítva. :D Mivel ilyen nincs a piacon még úgyis megvennék! Méghozzá azért, mert egy posztmodern korban élünk. :D Igazság szerint ez nem is vicces, de nem is baj. Azon gondolkodtam írok egy ilyen word szöveget, de minden nap, és random írnom kell 1000 karakterben, és ha úgy érzem kell a hely, hogy valamit leírhassak, akkor kitörlöm a betűt, hogy legyenek helyek új és fontosabb szövegeknek. Úgy gondolom, hogy Isten működése is valami ilyesmi lehet. Zagyvaságnak tűnik az amit írok? Meglehet talán zagyva is vagyok, és buta. Egy buta ember, aki próbál valami okosat írni, de az lennék? Talán az vagyok, egy buta ember? Elképzelhető, hogy nem vagyok se vicces, se semmi. Csinálhatnék egy olyan facebookcsoportot, ahol olyan embereket gyűjtök össze, akik életük során poénból kitalálták már, hogy random elkezdenek egy lapra írni. Persze nem, ez is csak szarkazmust volt, mondjuk ha valaki hülye, akkor nem tudom hogyan használ szarkazmusokat. Mondjuk nem állítom azt, hogy én ne lennék hülye, főleg mert szarkazmusokat is ismerek. Érdekes, hogy én most belelátok az Önök fejébe, önök mégsem látnak bele az én fejembe, mégis mindkettőnk feje ősi módon ugyan az?! !? Helytelen írásjelhasználat ugye….? Hoppá, már megint. :D Szmájli… Szmájlit pedig még csak nem is használunk! Valaki rajtam kívül szokott még ilyen furán gondolkodni? Mert ha nem, akkor hülye vagyok. Zárjanak intézetbe! Itt az Isten beszél. Istent őrültnek tartják? Nem vagyok őrült. Persze, csak ha ezt nem mondom komolyan, de én komolyan mondom! Most kihívják rám a rendőrséget? Írja meg az újság! Tudom bármennyire is furának tűnik az amit írtam, van logikus kapcsolat a teljes írásomban a szövegek között. Kíváncsi vagyok ki az aki ezt Kitalálja! Na ő a Tiszta egó. Csak a tiszta egó analóg, minden más jel digitális! :S Szeretném, ha ez az írás mindenképen kikerülne. Fura belegondolni, de ha nem törölhettek az 1000 betűből, akkor képes lennék idővel akár ezt a szót is kitörölni? Ha kitörlünk egy papírlapról egyetlen szót, akkor mekkora veszteség? Csak egy szó, vagy ugyan olyan fontos mint a szeretet mint érzelem? Vajon minden ugyan annyit ér? Szerintem minden mindennel ugyan annyit ér, még egy kitörölt betű is mérhetetlen veszteség, mivel Isten mindenből ered, és mindenben végződik. Szeretném, ha most terjesztenék az igét! Majd a kiválasztottak felkeresnének az oldalamon! Vannak akik még olvasnak egyáltalán kézzel vagy géppel írt szöveget? Lehet hogy ezt rajtam kívül senki sem fogja látni, vagy maximum négy öt ember, akik persze hamisan mérhetetlenül fontosak… Tudom nem érhető a szövegem, és már szenvedés, de vannak emberek, akik ennek ellenére ráfognak találni arra, hogy miről is szól ez az írásom. A semmiről, a minderől? Vagy csak őrült vagyok? Ki tudja. Egy biztos! Ezt a szöveget terjesszétek! Tudjátok a tiszta egó… Még csakk helyesen sem írok, ezért ilyen posztmodern. Talán a betűvétések arra utalnak, hogy hülye vagyok? Aki téveszt az hülye? Akkor mindenki hülye? Nem mondtam, hogy tökéletes lennék, de tudjáok a tiszta egó… Ha ezt a szöveget olvassák az emberek mire fognak rájönni? Köszönöm szépen! Most belelátnak már tisztán a fejembe! Ez remek, mivel én a sajátomba nem. Senki sem érti saját magát sem, akkor hogy érthetnének engem? :D Van egy olyan titkom is, amit nem árulhatok el senkinek, olyan titkos, hogy még én sem tudok róla! :D Próbálnék viccesen írni, de sajnos nincs humorom, és most nem akartam szarkasztikus lenni, és nem is céloznék most arra, hogy vicces vagyok, mert nem. Most megkavarodtak ugye? Nem is értik miről beszélek! Sebaj! Vicces, hogy valószínű nem hall engem senki, mégis itt beszélek! Vicces, hogy csak önmagát hallatja ez a szöveg! Csak víszhangzik, az üres teremben. ! Ne röhögj, tudom, hogy észrevetted, hogy hibztam az előbbi szónál, aminek tényleg nem tudom, hogy mi a pontos helyes leírása. Biztos azért, mert hülye vagyok. Régen folytattam ilyesmi beszélgetést egyébként... Eléggé egyoldalú. Most nem mondom el senkinek azt, hogy? Na elfelejtettem, hogy mit akartam írni, de hátha eszembe jut… Nem fog már, de áhh úgy leírnám! Vagy már nem akarom leírni azt, hogy közbe már rájöttem? Lehet Isten nem is tökéletes! Ha ezt valaki olvassa azon meglepődnék! Eléggé beálmosodtam, szóval most megyek aludni, és utalok az ezer betűhasználatra, ami minden karakterre igaz, még azokra is, amikre esetleg nem gondolnál! Egy zseni vagyok. Na a tiszta egó…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://raimhol.blog.hu/api/trackback/id/tr2814518168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása